20140124

Reede ehk kahekümne neljas


Ma ei saa aru..
Kui Birksu laulab raadios, et ta lendab valguskiirusel, mööda linnuteed lennates teeb teoks, mida on mõelnud ning peab nautima elu ja ilu, siis tekib küsimus, et kuidas ta saab oma elu nautida ja tegusid teostada, kui ta lendab 300 000 kilomeetrit sekundis? Maa atmosfääris sellise kiirusega lennates läheb ta lihtsalt põlema ning ma kahtlen, et ta midagi peale põlemise suudab teha. Linnuteel lennates lendab ta sealt aga lihtsalt minema, sest tema mass on liiga väike ning lisaks on väike võimalus, et ta põrkab kokku mõne kosmilise objektiga. Kuidas ta sellisest asjast laulda siis saab? Või oleks õigem küsida, MIKS ta tahab valguskiirusel üldse lennata?
Füüsikaliselt on see täiesti ebakorrektne ning minu füüsikaalased teadmised ei ole midagi sellist, mille üle ma uhke saaksin olla. Ometigi häirib see tohutult kõrva, sest mu väike peanupuke sai aru, et miski seal ei klapi.
OEH.


_____
On the other note, Gloria on vist kõige armsam olevus, keda ma elus näinud olen. Proud mama moment :')

No comments:

Post a Comment