20140116

Neljapäev ehk kuueteistkümnes


Esiteks. Läksin Rosalindi swedbanki preemiapunktide eest ostetud dušigeelile järele. Teenindaja tahtis mu allkirja ja tänast kuupäeva. Ütlesin, et ma ei oska tagurpidi kirjutada, peale mida keeras neiu kaustiku 90-kraadise nurga alla. Nojah, rohkemat olekski vist natuke liiga palju paluda, seega olematut naeratust ja lahkust pole mõtet vist mainida.

Teiseks. Ma ei ole eestikeelse muusika fänn, no kohe üldse mitte. Muidugi on lugusid, mis mulle meeldivad, aga valdav osa on üsna vastukarva. Ja arvake ära, mis tunne minus tekib, kui ma kuulen päevast päeva Lauri Pihlapi - Lootust või Birgit Õigemeele mingit uut lugu või Grete Paia uut lugu ja Kõrsikuid ja Põhja-Tallinna ja midaiganes. Jah, oksele tahaks juba hakata. Kas reaalselt ei suudeta nendest paljudest eesti lauludest midagi muud valida, et päevast päeva ühed ja samad lood käivad? Meele teeb rõõmsamaks, kui Birksu ja Gretsi lugude vahel lastaks näiteks "Nagu merelainet".
OLLA VÕIN KUI JÄÄ VÕI TULIKUUM, SU KÕIGI UNISTUSTE TUUM.. got distracted, sorry.

Kolmandaks. Parim asi, mida teha, kui rahaga ei ole priisata? Osta spontaanselt teatripiletid. Vähemalt on tegu Jan Uuspõllu etendusega, seega money well spent, ma eeldan. Kui nüüd vaid seda etendust ära ei unustaks..

Neljandaks. Võite kolm korda arvata, kes läheb märtsis Marsile! Kui millalgi piletit ostmas käisin, siis Statoili teenindaja ei saanud mulle seda müüa, sest ta oli üksi tööl. Makes sense! Piletilevi kodukas on jah päris keeruline, et see selgeks õppida.

Viiendaks. Benny Boot, you're one funny motherf*cker.

Kuuendaks. Naljakas, kui üritatakse sinu kaela ajada midagi, millega sa absoluutselt kokku ei puutunudki. Kallis inimene, kas sa reaalselt arvasid, et see jutt ei jõua minu kõrvu? Palun kutsu mind kas või kohale, ma võin vabalt suu puhtaks rääkida.

Seitsmendaks. Endiselt on oodata muutusi ning ma loodan, et need juhtuvad näiteks homme.

____
Lumi, mine ära! Kui õigel ajal tulla ei osanud, siis ei ole sind üldse vaja! Tule järgmine aasta, kui mu jalg on terve ja lauda sõita saan, siis oled oodatud.

No comments:

Post a Comment