20140103

Reede ehk kolmas


Uus aasta algas ühe mahamagatud päevaga ning terve nädal on nüüd segamini. Veel töölt tulles olin kindel, et homme lähen tööle ning nädalavahetus on täpselt kolme tööpäeva kaugusel. Aga oh imet!

Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis on uuel aastal võib-olla muudatusi oodata, aga hetkel on nendest veel liiga vara rääkida. Lihtsalt.. tunne on kuidagi positiivne.

Pluss kuulsin telekast, kuidas proua Paukson rääkis, et kuigi Saturn on mu kehva rahalist olukorda viimastel aastatel kontrollinud ja ma peaksin sellega juba harjunud olema, siis uuel aastal pidi kallis Saturnikene lõpuks ohjad lõdvemaks laskma. Kusjuures, plaanide kohaselt peaks see nii ka minema (ei taha ära sõnuda muidugi), seega eks ma hoian teid asjadega kursis. Puhtalt ainult selle tõttu, et näha, kas see horoskoop ka täppi läheb.

aga ma loodan, et Teil, mu kallid lugejad, tuleb üks võrratu aasta 2014.
ja ma loodan, et ka minu jaoks tuleb see veidi parem kui eelmine.

_____
Palju õnne, Koit Toome. Kena 35 sul nüüd.

No comments:

Post a Comment