20140516

Reede ehk kuueteistkümnes



Oh boy, viimane elumärk oli jaanuaris. Väga vabandan, endal ka piinlik.

Millalgi kirjutasin horoskoobi kohta - nope, ei läinud täppi. Rikkaks ma ei saanud, küll aga sain uue töökoha. Rikkaks ei saa, küll aga saan erialast tööd teha. Woop, I guess.

Plugisin oma kõlarid just hetk tagasi esmakordselt uude arvutisse ning siit saab valida, millises keskkonnas tahad muusikat kuulata. Kuulan kolmandat lugu juba mingisuguse kajaga ja see on niiiiii ilus. Ma olen reaalselt nii amazed praegu.

Eelneva jutu jätkuks - vana läpakas otsustas, et ta ei taha mulle enam näidata, mis mu arvutis on. Paar lööki ekraani kaabli kohale ja tunde järgi mõne kindla safe spoti lahti klikkimine tõi alles pildi ette, aga seda ka ainult natukeseks. Seega tuli teha otsustav väljaminek ning võtta avasüli vastu uus pereliige - valge Asus.

Kuna blogspoti lahti tegemine oli nii random, siis ma ausõna ei oska siia midagi kirjutada hetkel, sest enda elust ma jutustama ei hakka ning midagi meeldejäävad pole ka hetkel välja tuua.

Laters, babes.

___
Koer on hakanud mulle musi tegema, kui ma koju tulen. Ülejäänud aegadel väldib oma armastuse välja näitamist.

No comments:

Post a Comment