20130503

Reede ehk kolmas


Sain järjekordselt kinnitust, et mulle eii meeldi arsti juures käia. Või noh, õigem oleks öelda arsti järjekorras oodata, sest reaalselt jääb tunne, et kõik ülejäänud inimesed on suremas
(sest trepist üles ja mööda koridori kõndimise tõttu hingeldasid seal vähemalt 3 inimest).

Ja siis olen mina see ainus, kes joob kohvi, muigab omaette ning ootab, et saaks oma neljanda puugisüsti ära, et järgmise viie aasta jooksul oleks üks probleem vähem.

Ärge saagem valesti aru, ma ei muiganud nende inimeste üle. Lihtsalt tuli meelde, kuidas just eelnevalt Werneris üks välismaalasest mees kiitis mu juuksevärvi ja ma ei händlinud seda alguses ära, sest ta aktsent oli nii tugev.
Vist jään siis ''mahagoni'' juurde.


_____
We will, we will rise again! 
Marsi uus lugu on nii kohutavalt hea (jep, link on siin see ülemine fraas nende loost). Ma ei tea, mis saab siis, kui nende uus album välja tuleb ~20 päeva pärast.
Inks on veits excited, ärge pange pahaks.

No comments:

Post a Comment