20130301

Reede ehk esimene


Ma olen nii kade nende peale, kes teavad täpselt, mida nad oma eluga peale soovivad hakata ning teevad tänu sellele õigeid valikuid.

I have no fucking idea what I'm going to do.
Ei teadnud gümnaasiumi ajal, peale gümnaasiumit ja nagu näha, siis ei tea ka peale ülikooli lõpetamist (eeldades, et ma saan oma paberilipiku kätte).
Tahaks edasi õppida, näiteks minna magistrisse. Magister omandatud baka erialal tähendab aga Pärnus spaateenuste või mingite sarnaste asjade disaini õppimist. Thanks but no thanks. Iga kord enne Pärnusse minekut on tunne, et keegi teeb vastukarva pai.

Ma ei saa öelda, et ma oma valitud erialaga rahul oleks, samas ei olnud see niiiii hull ka ju. Ehk olid mu lootused ja ootused liiga kõrged. Turismiga seonduvad ikka välismaised atraktsioonid ja kuurortid ja suured hotellid ja päike ja ... Meid vorbiti aga põhiliselt administraatoriteks. Nope, pole minu teema.
Aga mis on minu teema?

Ja siis tulevad need küsimused: mida sa peale kooli lõppu teed? Lähed siis õendust õppima (kaks aastat tagasi mainisin kogemata, et võiks ju ja nüüd ei saa rahu enam)? Lähed peale kooli tööle? Oled mõelnud, mis sa tegema hakkad?

Eestimaa tolmu tahaks jalgelt pühkida, seda võin vaid öelda.
Millal?
Kes teab..


____
March, be good to us.

No comments:

Post a Comment