20130302

Laupäev ehk teine


Informeerin juba aegsasti, et järgnev jutt keskendub kunstile. Lugemine omal vastutusel.

Igatahes, mulle tohutult meeldivad Lesser Ury maalid. Mitte, et ma nüüd oskaks õiget terminoloogiat kasutada või midagi, oh ei. Lihtsalt silmal on ilus vaadata ja tema maalide puhul (nt. nagu see ülemine "Night Lights") on olemas see miski, mis köidab tähelepanu.

Claude Monet "Waterloo Bridge"

Mu väike vend ütleks arvatavasti Monet' maali kohta, et see on mingi suvaline sinist värvi plätserdus, aga mulle meeldib. Mulle meeldib fakt, et mida kaugemalt vaatad, seda rohkem hakkab pilt esile kerkima.

Giuseppe Crespi "Kitchenmaid"

Mis selles nii erilist on? You tell me. Ma ka päris täpselt ei tea, aga ometi on olemas see miski.


Salvador Dali "The Persistence of Memory"

Salvador Dali maal ei vaja vist tutvustamist. Mul ei oleks midagi selle vastu, kui see maal mu seina ehiks.


____
Lana Del Rey unreleased lood paitavad mu kõrva.
Palun kinkige mulle pilet tema kontserdile.

No comments:

Post a Comment