20130314

Neljapäev ehk neljateistkümnes


Nii palju on asju, millest sooviks kirjutada, rääkida, aga need asjad ununevad. Mis ei unune on aga unenägude reaalsus. Sensitiivsed võimed mul üldjuhul puuduvad ning jään lootma, et tegemist on asjade kokkusattumisega, kuid see pole absoluutselt mitte esimene kord.

Samas ei ole ma kindel, kui suur asjade kokkusattumus on siis, kui ma näen unes, et mu sõber, kes on mitu aastat Hollandis elanud, on Tartus. Õhtul, täiesti out of nowhere, muutis ta facebookis oma current locationi Tartuks ning ta ongi siin. Päriselt. Ja see on natukene liiga sürr.

Nägin unes ka ühte teist sõpra, kellega pole päris tükk aega suhelnud ning hommikul ärgates oli ta mulle kirjutanud. Lisaks olin korra ka Hongkongis, aga sinna pole ma veel sattunud.


Aga ma tahan suve!
Tahan sooja.
Natuke liiga külm on,
natuke liiga kaua.


_____
Kõik, mida ma teen, on vale. Aga see on minu elu, las ma elan seda, palun.
Ma ei kavatse jääda nelja seina vahele ainult seetõttu, et kusagil seal väljas on inimesed pahad.

No comments:

Post a Comment