20140713

Pühapäev ehk kolmeteistkümnes


Nii palju on asju, mida tahaks teha, aga tahtejõu puudus ning laiskus teevad kindlaks, et nende asjade realiseerimiseni ei jõuaks.
Ka töö mängib siin suurt rolli, millega ma muuseas üsna hästi hakkama saan juba. Klientidelt saadav positiivne tagasiside teeb tuju palju rõõmsamaks.
Little things.

Anyways, tahaks enda lõbuks ühe fotoprojekti käsile võtta, mille peale ma kell 5 hommikul tööl olles tulin. Midagi rääkima ma täpsemalt ei hakka, aga kui asi realiseerimisele läheb, siis on tulemust just siin samas näha. Stay tuned, kes Te vähesed mu blogile ära eksite.

Aga hoopis teisel noodil - tegin endale lõpuks ebay konto ära. Ma ei ole veel kindel, kas see oli elu parim või halvim otsus.
I mean, I DO need those FOUR watches I ordered.


xx.
_____
Teisipäeval ei sõida seenele, Marsile sõidan hoopiski!

No comments:

Post a Comment