20140716

Kolmapäev ehk kuueteistkümnes


ALL THE FEELS!

Oh my.. I saw Jesus and he was awesome.

Ausõna, ma pole eales midagi ilusamat kuulnud, kui härra Leto suust kõlanud The Killi refrään mikrofonita lauldes. Jep, need olid pisarad mu silmis.
Veendusin järjekordselt, miks ma neid nii väga armastan. Aitäh sellele inimesele, kelle kaudu nad mu kõrvu aastal ~2006 jõudsid.

Marsi soojendas selline LAst pärit bändikene nagu Bad Things. Kui valdav osa publikust ei olnud nende loominguga kursis ja publiku kaasa haaramine võttis USA poistel veidi kauem aega, siis mina tegin eelneva kodutöö ära ning avastasin isegi mitu-mitu head lugu nende poolt. Kui tundsin ära "Caught Inside" alguse ning rõõmustasin ja tantsima hakkasin, sest ülihea lugu on, siis järgnes sellele kuri patsutus seljale ning lätikeelne lause stiilis "sa hüppasid mulle varba peale!!!!!!!!!!!!!!"
Uhm.. FU, saldejumps. Sa oled kontserdil, fännitsoonis. Bänd tahab, et inimesed neile kaasa elaksid ja kui ÜKS inimene otsustab seda teha, siis oled pahane, et ta kogemata sulle varbale astus?! Kallis inimene, sa oled natuke vales kohas. Mine istu tribüünile.

Osa mu südamest kuulub Marsile.
____
Paluks kolme aasta pärast siis uuesti, eks. Diil.

1 comment:

  1. Awsum! Kas sa vahepeal ka käisid kuskil mujal peale lauluka oma?

    ReplyDelete