20130422

Esmaspäev ehk kahekümne teine


Ma ei tea, kas tegemist on minu enda kiiksu või ühiskonna poolt loodud mainega, aga mõni välismaine riik on minu teadvuses paigutunud kohale, mida no kohe üldse ei kutsu külastama. Enamasti on sellisteks riikideks Ida-Euroopa ja Balkanimaad, aga näiteks ka Egiptus.
No ma ei mõista absoluutselt Egiptuse fenomeni. Miks käia iga aasta ühes kindlas riigis puhkamas, kui riike on nii palju erinevaid? Samas tuleb tõdeda, et ma pole oma kahekümne ja ühe eluaasta jooksul sinna jõudnud, kuigi Aafrika mandrit on väisatud küll. Ehk peaksin millalgi need fancyd püramiidid ja kuurortid üle tšekkima, et saaks inimestest rohkem aru.

Aga minu unistuseks on teha tiir peale Hispaaniale. Tahaks uuesti Granadasse minna, sest paar tundi linnas ringi liikumist ei olnud piisav. Ja ma tahaks minna Sevillasse, Rondasse, Tarifale, Bilbaosse, Valenciasse, Almeriasse, Madridi ja uuesti Malagasse ja Barcelonasse ja..

.. ja siis tuleb mulle meelde, et ma olen endiselt vaene tudeng ning on esmaspäeva õhtu ja ma olen väsinud.


_____
oh, õlalihased on tugevamaks muutunud. success!

No comments:

Post a Comment