20130123

Kolmapäev ehk kahekümne kolmas


Kas pole mitte veider, kuidas mõned lood suudavad tekitada nii palju mälestusi ja emotsioone? Nagu oleks tegu meie elu soundtrack'iga.
Ei taha siin mingit deep'i juttu ajama hakata, aga lihtsalt jäin mõtlema sellele.

Näiteks Seether - Careless Whisper-iga meenub mulle alati esimest korda bodypumpis käimine. Nimetatud lugu käis venitusharjutuste ajal taustaks. Ma ei teadnud seda lugu ning poolsurnult koju jõudes otsisin selle loo sõnade järgi üles.

Nicki Minaj - Starships-iga tuleb meelde Hispaania ja kuidas seda lugu mängiti igas klubis, kus me käisime. Alles Eestisse jõudes sain teada, kes selle esitaja üldse on.

The XX - You Got the Love (Florence & the Machine cover) meenutab automaatselt 2011. aasta sünnipäeva, kui päev hiljem 6ndal oktoobril ärgates leidsin oma facebook'i seinalt Liisi poolt lingitud loo. Ning Steve Jobs suri ära.

Lana Del Rey - Summertime Sadness-i kuulasin esimest korda Hispaanias olles, sest keegi jagas seda Facebook'is (kui ma ei eksi, siis oli see mu sugulane). Esimest korda kuulasin seda klappidega. Teine kord ei olnud klappe kaasas ning Helen istus ka fuajees ja seega kuulis ka tema seda lugu. Mitte just esimest korda, aga minu kõrval ei jäänud tal muud üle lihtsalt. Ja siis ma kuulasin seda paar korda veel. See lugu on minu jaoks Hispaania.

Hispaania on minu jaoks ka Bryan Adams - Summer of '69, sest see võttis kõik kokku. Kogu suve, kõik inimesed, sündmused, feilid. Kõik. Ning siis tuli head aega öelda.

Tegelikult neid lugusi on veel ja veel, aga actually no one cares ja ma pean kooli minema. Mis ma tahan öelda, on see, et suvalised lood tulevad meie ellu ootamatult, jäävad meie mõtetesse, mälestusse ning ei lahku sealt. Täpselt nagu inimesedki, kelle võib küll ajapikku unustada, kuid just mõned väikesed asjad meie elus, väikesed juhtumid seostuvad kohe teatud isikuga.
Ja see ei ole üldse mitte halb.
Minu arust on see armas, sest keegi ei taha olla inimene, kes lihtsalt ära unustatakse.

____
Thomas Edison's last words were: "It's very beautiful over there." I don't know where there is, but I believe it's somewhere, and I hope it's beautiful.

No comments:

Post a Comment