20121210

Esmaspäev ehk kümnes


Olen päris mitu korda naljaga öelnud, et minu järel sõitev auto, mis sõidab täpselt sama marsruuti, jälitab mind. Well.. täna nii juhtuski.
Arvasin, et ma jõuan ristmiku ületada, sest teine auto oli veel kaugel, aga obviously pidi teise auto juht natukene pidurdama ning sai seetõttu väga kurjaks. Pole hullu, sõidan edasi. Loogiline, et see sama auto mu taga on.
Lõunaka ring.. meh, läheb samas suunas.
Lõunaka parklasse sissesõit.. meh, läheb ka Lõunakasse.
Sama parkla, paar kohta minust edasi.. dafuq?! Meh, ju siis läheb ka samale poole poodi ja parkimiskohti on siin tõepoolest rohkem kui mujal.
''Kas sa märke ka vaatad või räägid ainult telefoniga?!!''
Vooouuu, calm your tits, creepy guy.

Uhmm.. Sõidu ajal oli telefonikõne järgmine: ''Mhmhh, jajah, maeisaarääkidaTSAUU!''

Noh, ju siis oli nii hull see teema. Hea, et lõuksi ei saanud paksu vanamehe käest.

___
See Otepää ainus valgusfoor on ikka igavene nuhtlus küll. Polnud mitte esimene kord ja arvatavasti ei jää ka viimaseks, kui ma selle taga ainsana seisan ning ühtegi autot 200 meetri raadiuses näha ei ole.

No comments:

Post a Comment