20110314

Esmaspäev ehk neljateistkümnes



Nägin unes, et käisin lumelauaga sõitmas (valged lühikesed püksid jalas, sinine t-särk seljas) ja kuna mu kallis venna läks autoga lambist Lätti, siis paaniliselt hakkasin kooli poole jooksma, sest transporti ma sinna ilmselgelt ei saanud. Kuna tund oli kohe-kohe algamas, ei olnud mahti vahetada riideid ja nii ma siis jooksin elueest sinna tundi, kuhu ma siiski 5-10 minutit hiljaks jäin.(Vahemärkuseks tasuks öelda, et tund toimus auditooriumis numbriga 208.)
Unenägu sai läbi, tsillisin niisama korteris ringi ja tegin hommikusi toimetusi. Arvuti juurde naastes leidsin eest vilkuvad msni aknad küsimustega "Õu, kus sa oled?" ja "Kooli tuled?". Sain teada, et juhtimise aluste prax oli lisandunud tunniplaani, millest ma esimest korda kuulsin. Vaadates kella otsustasin jääda koju. Kui oleksin kooli jooksnud, oleksin jäänud praxi hiljaks 30 minutit. Hiljem kooli jõudes nägin, et juhtimise praktikum toimus auditooriumis 208.
MINDFUCK.

No comments:

Post a Comment